A webáruház használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Színtiszta fehérje (akkor is, ha nem sportolsz).

Itt jársz: > Kezdőlap >

ÁSZF

ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!

1 A Szolgáltató  

Szolgáltató cégneve: Naturize Hungary Kft.

Székhely: 1037 Budapest, Táborhegyi út 18. E. ép. tetőtér 8.

Adószám: 13172507-2-41

Cégjegyzék szám:  01-09-722164

Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság

Szerződés nyelve: Magyar

1.2 A szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

Elektronikus elérhetőség: info@rizsfeherje.hu

Telefonos elérhetőség:  +36 30 223-7552

2 A szolgáltatás igénybevétele

2.1 A megrendelések leadása a www.rizsfeherje.hu internetes áruházban elektronikus úton lehetséges.

A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására. A Szolgáltató egyedi döntései alapján a telefonon, faxon, e-mailen vagy levélben leadott rendeléseket is teljesít, azonban azokat nem a távollevők között kötött szerződésekről 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet keretei között.

2.2. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

2.3. A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a távollevők között kötött szerződésekről 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet (a továbbiakban: „Rendelet”) tartalmazza.

A Rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 15 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 8 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja.
Kézhezvételi időpont házhozszállítás esetében a futárszolgálat által történő átvétel időpontja.
A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén kell visszaküldened a Szolgáltató címére és 30 napon belül visszatérítjük neked a visszaküldött termék(ek) vételárát.
A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a Szolgáltató elengedett a házhoz szállításkor.

2.4. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól. A kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül végezzük el.

A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a Rendelet és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

2.5. A Szolgáltató a Kapcsolat menüpontban megjelölt elérhetőségeken az általa nyújtott szolgáltatásokról, értékesített termékekről, a weboldal használatáról szívesen nyújt további tájékoztatást.

2.6. A felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A felhasználó ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

2.7. Szolgáltató a vásárlás tekintetében létrejövő szerződés megkötéséig bármikor jogosult a szolgáltatásai feltételein változtatni. A Szolgáltató ajánlatain bármikor jogosult változtatni.

2.8. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

A törvény további részletei megtekintése itt:

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

Rendelési információk

A megrendelt termékeket az EU teljes területén kiszállítjuk, a lentiekben részletezett díjak szerint.

Rendelés leadása esetén regisztráció javasolt (nem kötelező), ez megkönnyíti, hogy a jövőben bármikor, egyszerűbben tudj újra rendelni nálunk.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-13 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon, és/vagy emailben  visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Erre a számlázási és szállítási adatok pontosítása miatt van szükség. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon belül.

A Szolgáltató a megrendelések teljesítését a Webshippy Magyarország Kft. fullfillment partneren keresztül teljesíti.

A Szolgáltató a Webshippy Magyarország Kft-n keresztül veszi igénybe az MPL logisztikai szolgáltatását.

Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség.

Rendelés menete

1. Lépj be a webáruházba

2. Válaszd ki a megvásárolni kívánt terméket

3. Add meg a mennyiséget, és helyezd a kosárba

4. Amennyiben szeretnél további terméket kosárba helyezni, tallózz a termékek között és azokat is helyezd a kosárba a mennyiségük kiválasztása után. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A kosárban termékenként tudod törölni a tételeket. A termék kiválasztása, és kosárba tétele után a kosár tartalma automatikusan frissül.

5. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.

6. Szállítási / Számlázási, adatok megadása.

7. Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudod elküldeni a megrendelésedet, előtte azonban még egyszer ellenőrizheted a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhetsz a megrendeléseddel.

A Megrendelés feltétele, az Általános Szerződési és Felhasználási feltételek elolvasása, és elfogadása.

8. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kapsz.

9. A minimum rendelési érték webáruházunkban 5300 Ft

Fontos: Ügyelj az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ügyelj az elérhetőségek pontos megadására (email, telefonszám), mert ezeken történnek  a visszaigazolások, és ezek hiánya, vagy hibás volta meghiúsíthatja a kapcsolatfelvétel, és a megrendelés teljesítését. Különösen fontos  a pontos email cím megadása, mert az elektronikus, vagy pdf formátumú számla is a megadott email címre kerül kiküldésre.

Emailben történő visszaigazolásnál előfordulhat, hogy rossz email cím miatt nem érkezik meg a levél, vagy a spam szűrők kiszűrik, esetleg a postafiók telítettsége miatt nem érkezik meg, ezért ha 48 órán belül nem kapod meg a visszaigazoló  emailt, mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot, az info@rizsfeherje.hu címen vagy a +36 30 223-7552-es telefonszámon. Amennyiben a rendelésről nem kapsz visszaigazolást, és/vagy a számla sem a csomagban, sem email fiókodban nem található meg, kérjük mindenképp jelezd felénk.

3. Szállítási, fizetési feltételek

3.1. A Szolgáltató a szállítási díjakat pontosan közli a vevővel, így az már a vásárlás előtt ismert lesz a vevő számára.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

3.2. Termékeink futárszolgálat segítségével jutnak el Hozzád. Kifizetése történhet (magyarországi szállítás esetén):

         a) átutalással (nincs külön díja)

         b) bankkártyás fizetéssel (nincs külön díja)

         c) utánvéttel  (pénzkezelés díja: 290 Ft)

A szállítási költség díjai, megrendelésenként, Magyarországon belül az alábbi oldalon található részletezés szerint.

A megrendelt terméket utánvétel esetén a csomag átvételekor a futárnak, készpénzben kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Csomagautomatába történő rendelés esetén az át nem vett csomagokat csak újabb szállítási díj ellenében tudjuk újraküldeni.

A számla papír alapú (ez esetben a termék mellett szerepel) vagy pedig pdf/ elektronikus számla alapú, amit emailben küldünk ki a megadott email címre és a vevőnek kell kinyomtatnia. Kérjük, hogy amennyiben a papír alapú számla nincs a csomagban, mindenképp ellenőrizd a megadott email fiókod, a vonatkozó spam mappát is, és az elektronikus formátumban megküldött számlát mindenképp nyomtasd ki, őrizd meg. Amennyiben a számlát nem találod, kérjük jelezd felénk. Amennyiben a számlát emailben küldjük, és nincs lehetőséged a tárolásra, nyomtatásra, szintén jelezd felénk és kérd a papír alapú változatát.

Sérült, hiányos csomag

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgáld meg, és az esetlegesen észlelt sérülés esetén kérdd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Amennyiben a sérülés, hiányosság felbontás után derül ki, kérjük, hogy az átvételt követő 24 órán belül jelezd felénk a problémát, ellenkező esetben nem biztos, hogy panasszal tudunk élni a futárszolgálat felé.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

KEDVEZMÉNYES nemzetközi szállítási díjak (csomagolással együtt, 10 kg-ig, rendelési összegtől függetlenül):

Németország: 4990 Ft+áfa

Ausztria: 4990 Ft+áfa

Románia: 1990 Ft+áfa

Szlovákia: 1990 Ft+áfa

Csehország: 1990 Ft+áfa

Egyéb EU országok: 4990 Ft+áfa

Garancia

A törvényi előírásokon felül,  Naturize® termékeinkre extra, 100%-os pénz visszafizetési garanciát vállalunk. Ha valamilyen oknál fogva nem volnál elégedett a termékkel, küldd vissza hozzánk, és visszatérítjük a vételárát.

A pénzvisszafizetés csak az egy dobozos (454, 620, 816, 907 grammos) kiszerelésekre és csak a Naturize Hungary Kft-nél megvásárolt termékekre vonatkozik, regisztrált vásárlónként egy alkalommal vehető igénybe.

A visszaküldés díja a megrendelőt terheli, kérjük, hogy amennyiben papíralapú számlát kaptál, az eredeti számlát is küldd vissza a termékkel.

A teljes pénzvisszafizetés a kibontott dobozra is vonatkozik.

4. Hatály és módosítás

4.1. A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF módosítására. A módosításról rövid felhívás formájában a nyitó oldalon tájékoztatja a Felhasználókat. A módosítást követően bármely szolgáltatás használatával a felhasználó elfogadja a módosított ÁSZF rendelkezéseit.

5. Vegyes rendelkezések

5.1. A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

5.2. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

5.3. A felhasználó a 5.2. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

5.4. A fogyasztói panaszügyintézés írásban történik, a Szolgáltató fentiekben megjelölt ügyfélszolgálatán.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Naturize Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

6. Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet.

Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
f)a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítványt,
h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám:06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: 
www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Keresés